Tuesday, August 29, 2006

ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΕΛΟΣ

Τρείς εβδομάδες διακοπών και πέρασαν...έτσι απλά και τόσο γρήγορα!
Χτές που ήταν η πρώτη μου μέρα στη δουλειά χάζευα για ενα δεκάλεπτο το ημερολόγιο το οποίο είχε μείνει στις 4 Αυγούστου, στην ημέρα που ξεκίνησε η άδεια μου. Τελικά ισχύει πως όταν περνάς καλά ο χρόνος κυλάει σε διαφορετική ταχύτητα...
Πάντως και άλλο τόσο να καθόμουν ειλικρινά δεν θα με πείραζε, μα και ποιόν θα τον πείραζε θα μου πείς! Βέβαια το ταμείον είναι μείον μέχρι και την Παρασκευή που θα πληρωθώ. Και χωρίς λεφτά δυστυχώς διακοπές δεν πας. Οπότε ας κάτσω στ'αυγά μου και ας ευχηθώ να είμαστε όλοι καλά και να ξαναπάμε διακοπές του χρόνου.
Τα των διακοπών θα τα γράψω σε επόμενα πόστ, διότι ο εγκέφαλός μου δεν είναι ακόμα σε πλήρη συγκρότηση οπότε και δεν μπορώ να συγκεντρωθώ για να γράψω. Είναι ακόμα διασκορπισμένος σε Τσαγκαράδα, Κισσό, Χορευτό, Ποτιστικά, Μηλιές, Νταμούχαρη, Πευκί και Ασμήνη.
Πρός το παρόν σκέφτομαι πως θέλω πάρα πολύ να πάω στους Stomp, όμως δεν υπάρχουν χρήματα για τέτοιο έξοδο. Οπότε μάλλον θα αναγκαστώ να βάλω το εισητήριο στην πιστωτική μου....χι χι χι.
Ε, τι να κάνω...έχουν ξανάρθει άλλες 2 ή 3 φορές, νομίζω, και πάντα κάτι τύχαινε και δεν πήγαινα να τους δω.
Ε, λοιπόν θα πάω...το αποφάσισα!

3 comments:

Joel Reynolds said...

Hi, Margarita!

Thanks for the comments on my blog - your photos look great! Too bad I can't read anything you've posted, but you know what they say, pictures are worth a thousand words! I will be back to see more soon!

George Sou said...

Καλώς όρισες πίσω...

margaritaraki said...

@ joel reynolds

I'll definetely agree with you on pictures worth a thousand words!
Even if you can't understand what i'm posting (i suppose it's all Greek to you! :D), you can still enjoy the pictures.
Hope to see you back soon.
I'll keep visiting your blog cause i really like your pictures.
Keep it up Joel

@ ghelp me
Kαλώς σας βρήκα...
Aν και μόνο το σώμα εχει επιστρέψει, το μυαλό ακόμα ταξιδεύει!