Thursday, October 26, 2006

ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΓΡΙΠΗ


Δεν αντέχω άλλο.
Εδω και 10 μέρες είμαι σε μια κατάσταση όπως του κυρίου στην φωτό!
Εχω δέκατα, τρέχει η μύτη μου, πονάνε τα κοκκαλάκια μου και το χειρότερο είναι ο βήχας.
Αυτός ο βήχας μπορεί επάξια να συναγωνιστεί γαϊδούρι!
Πέφτω να κοιμηθώ και ξυπνάω από το βήχα,
στη δουλειά μιλάω στο τηλέφωνο και κάνω τουλάχιστον 5 διακοπές σε κάθε τηλεφώνημα για να βήξω και να πιώ μια γουλιά νερό.
Ασε δε το τσάι...έχω καταναλώσει τουλάχιστον την φετινή σοδιά τσαγιού της Κίνας, αλλά προκοπή δεν είδα!
Εχω ξεκινήσει και αντιβίωση αλλά ακόμα δεν εχω δεί κάποια καλυτέρευση...
Το μόνο καλό της υπόθεσης είναι ότι εχω περιορίσει κατα πολύ το κάπνισμα, μόνο 2 τσιγάρα την ημέρα, αλλά και παραπάνω να ήθελα να καπνίσω δεν γίνεται διότι μετά φράζει εντελώς ο λαιμός!
Είναι βλέπεις και αυτός ο καταπληκτικός καιρός που είναι ότι πιο ιδάνικο για τα μικρόβια και τους ιούς!
Άντε να δούμε πότε θα αναρρώσω πλήρως...

1 comment:

George Sou said...

Ε, πρέπει να πέρασε το κρύωμα έτσι...;
Καλές Γιορτές σου εύχομαι...