Saturday, August 12, 2006

καληνύχτα Αθήνα - καλημέρα Τσαγκαράδα




Πρίν απο λίγο τελείωσα με το πακετάρισμα, με χίλια ζόρια έκλεισε η βαλίτσα!
Κάθε χρόνο τα ίδια.
Λέω..."φέτος δεν θα πάρω πολλά πράγματα μαζί μου"
Τελικά...παίρνω πάντα πολλά μαζί μου.
Κυρίως ρούχα, απο τα οποία φυσικά καταλήγω να φοράω "εκείνο" το μπλουζάκι κατά το μεγαλύτερο μέρος των διακοπών!
Για να μην αναφερθώ και στο βαλιτσάκι νεσεσέρ που περιέχει διάφορα καλούδια, από σαμπουάν και μαλακτικό μαλλιών μέχρι κρέμα για τα τσιμπήματα και ότι άλλο μια γυναίκα θεωρεί απαραίτητο να κουβαλάει μαζί της στις διακοπές, χωρίς βέβαια να είναι σίγουρο πως θα τα χρησιμοποιήσει όλα!

Αύριο λοιπόν πρωί πρωί ξεκινάμε με τον Γιάννη μου για Πήλιο.

Θα γεμίσω τις μπαταρίες μου με ενέργεια,
το μυαλό μου με εικόνες,
και την ψηφιακή με αρκετές φωτογραφίες!

Καλό υπόλοπο διακοπών σε όλους σας λοιπόν....

1 comment:

Stavros Katsaris said...

Καλές διακοπές!