Monday, August 07, 2006

Επιτέλους...



Μπορεί να φεύγω για διακοπές στις 13 Αυγούστου όμως από σήμερα είμαι επισήμως σε άδεια!!!
Απο σήμερα και για 3 εβδομάδες θα κάάάάάάθομαι...που έλεγε και ο Φωτόπουλος!
Ειδικά φέτος τις περίμενα πως και πως (ή μήπως και πέρσυ τέτοια εποχή έλεγα τα ίδια?)

Τι σου είναι η ψυχολογία...σήμερα αν και ξύπνησα στις 7 (το βιολογικό ξυπνητήρι λειτουργεί και στις διακοπές!) ούτε νύστα ένιωθα, ούτε στραβωμουτσουνιασμένη ήμουν!

Απολαμβάνω το καφεδάκι μου και γράφω...

Καλή σας ημέρα και καλή εβδομάδα.

5 comments:

Anonymous said...

Ααααα δε μας τα 'χες πει αυτά τυχερούλα!

Άντε καλές διακοπές!

Εγώ περιμένω το Σάββατο... Γκρρρ....

margaritaraki said...

@ in silence

Σας το φύλαγα για έκπληξη! χι χι χι

Άντε, λίγο σου έμεινε κι εσένα,
περνάνε οι μέρες!

George Sou said...

Καλές διακοπές, καλές βόλτες...
Και για το πρωινό ξύπνημα, τι ποιό όμορφο, έχεις και τη μέρα μπροστά σου. Άσε που σιγά σιγά, θα ξυπνάς όλο και αργότερα!
Να περνάς καλά...

margaritaraki said...

@ g help me

Από βόλτες άλλο τίποτα!!!
Δεν έκατσα και καθόλου στον πωπώ μου!

Όσο για το ξύπνημα, μάλλον υπάρχει πρόβλημα!
Σήμερα ήταν το 5ο διακοποξύπνημα μου και πάλι ξύπνησα στις 7!
Βέβαια όπως πολύ σωστά είπες ευχαριστιέμαι όλη την ημέρα.

George Sou said...

Άκου που σου λέω, θα πάρει περίπου 4-5 ημέρες (φάση Α). Μετά καλές 8 – 9 θα ξυπνάς (φάση Β) και φυσικά υπάρχει και η φάση Γ που σε τραβάνε ρυμουλκά ...