Saturday, June 17, 2006

ΑΓΙΟΣ Ο ΕΡΩΤΑΣ


Ξεροί καημοί και νερό θαλασσινό,
το σώμα σου κόλλησε στο σώμα μου
με τον πανσέληνο πόνο του χειμώνα.
Ακούς νερά που χύνονται στα μέσα των ποδιών σου,
ανάμεσα στα όνειρα σφαδάζει η ζωή μας,
ανάμεσα στα όστρακα παφλάζει η καρδιά μας.
Άγιος ο έρωτας, άγιος καημός
δικός μου και ο Αύγουστος με τις μεγάλες μνήμες
λέω "μάτια μου!" κι αστράφτει κεραυνός
θέλω θάλασσα κι ανοίγει ο ουρανός!
Πάνω από τη θάλασσα προς τη μεριά του ανέμου,
στα μαύρα ντύνεσαι κι ανοίγεις το σκοτάδι,
σηκώνεις τ’αστρα σε χορό
και το κορμί μου σ’άγριο ποτάμι
Άγιος ο έρωτας, άγιος καημός
δικός μου και ο Αύγουστος με τις μεγάλες μνήμες
λέω "μάτια μου!" κι αστράφτει κεραυνός
θέλω θάλασσα κι ανοίγει ο ουρανός!
Τραγούδι του Γιώργου Ανδρέου που έχω λατρέψει...
Αφιερώμενο πάντα σε εσένα που αγαπώ τόσο πολύ!

6 comments:

apousia said...

Είδες αγαπημένο μου μαργαριταράκι,πόσο σπουδαίο είναι να λες ''μάτια μου''!
Και να αισθάνεσαι κάτι ''σαν τρίξιμο φωτιάς'' κάθε φορά που προφέρεις ένα πανάκριβο όνομα...

Την αγάπη μου!
Υπέροχο τραγούδι-ποίημα!

George Sou said...

Έρωτας, θάλασσα, Σαντορίνη...
Ήρθε το καλοκαίρι στη ζωή μας ξανά.
Όμορφα είναι ε;

margaritaraki said...

@ apousia
Πιστεύω πως είναι το πιό σημαντικό στον κόσμο...να λες αλλά και να ακούς λόγια αγάπης.
Δύσκολο πράγμα στις μέρες μας να βρείς εναν "άνθρωπο". Που να σε αγαπά γι'αυτό που είσαι, να σε νοιάζεται και να σε νιώθει.
Ευχαριστώ τον Θεό που έστειλε στην ζωή μου τον Γιάννη μου. Τον δικό μου άνθρωπο.

margaritaraki said...

@ g help me
Μόνο όμορφα? Πανέμορφα!

Για τον κάθε ερωτευμένο όλα τα μέρη της γης είναι πανέμορφα αρκεί να είναι με το ταίρι του...
Ομως η Σαντορίνη και συγκεκριμένα η Οία (την λατρεύω!) πιστεύω πως είναι ο καλύτερος προορισμός για ερωτευμένους..αλλά και μη...!!!

Καπετάνισσα said...

Τ' αγαπημένο μου!!!!

Ν' αγιάσει το στοματάκι σου λοιπόν.
Που σημαίνει, να αράξει εκεί ο έρωτας για μια ζωή...

margaritaraki said...

@ καπετάνισσα
Κι εγώ το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που το άκουσα...είναι τόσο γεμάτο με εικόνες, αλμύρα, πόθο, πάθος και αγάπη.
Το σχόλιο σου ήταν γλυκύτατο και σε ευχαριστώ απο καρδιάς για την ευχή σου...