Sunday, June 11, 2006

Φεγγαράκι μου λαμπρό...

Χτές το βράδυ πήγαμε βόλτα στο Μοναστηράκι. Είχα πολύ καιρό να πάω και είχα ξεχάσει πόσο πολύ μ'αρέσει να κάνω βόλτες εκεί. Στις καφετέριες δίπλα στις γραμμές του τρένου, στα στεναδάκια χαζεύοντας τα παλιά σπίτια.
Έχει μια γλύκα όλη η ευρύτερη περιόχη... Μοναστηράκι...Πλάκα...Θησείο.
Ήπιαμε και τις μπυρίτσες μας στους Διόσκουρους χαζεύοντας τους τουρίστες, οι οποίοι ήρθαν για διακοπές στην ηλιόλουστη Ελλάδα αλλά τους προέκυψε φθινόπωρο.
Πάντως εγώ τον προτιμώ έτσι τον καιρό, άλλωστε είμαι γνήσιο παιδί του χειμώνα και η ζέστη και ο καύσωνας δεν ήταν ποτέ το καλύτερό μου.
Απόψε έχει πανσέληνο κάτι το οποίο εγώ αγνοούσα. Το συνειδητοποίησα χτές όταν είδα την "μια νύχτα πρίν πανσέληνο" να φωτίζει τόσο όμορφα την Ακρόπολη. Την έβγαλα και μια φωτογραφία με το κινητό (η οποία δεν λέει και πολλά).

4 comments:

apousia said...

Εύχομαι ολόψυχα,μια πανσέληνος να στεφανώνει πάντα τα όνειρά σου,και να τα σπρώχνει προς την πραγμάτωσή τους!
Όλη σου η ζωή,να ευωδιάζει όπως το λευκωσιάτικο γιασεμί τις νύχτες..

margaritaraki said...

Γλυκιά μου απουσία,
μακάρι η ευχή σου να βγεί αληθινή.
Σ'ευχαριστώ πολύ για τα τόσο γλυκά σου λόγια.

kyriaz said...

Αναρωτιέσαι αν λάμπει περισσότερο το φεγγάρι ή η Ακρόπολη-κι έτσι θαμπή όπως βγήκε η φωτογραφία,βοηθά ακόμη περισσότερο σ' αυτήν την ποιητική σύγχυση!...

margaritaraki said...

@ kyriaz Φαίνεται πως τελικά η οχι και τόσο καλής ανάλυσης κάμερα του κινήτου μου συνέβαλε στο να βγεί μια ενδιαφέρουσα φωτογραφία...
Ευχαριστώ για το σχόλιο...