Wednesday, February 14, 2007

Αγάπη...


Οχι επειδή σήμερα είναι του Αγ. Βαλεντίνου...
άλλωστε πάντα πίστευα πως είναι μια καθαρά και μόνο εμπορική ημέρα, ευκαιρία για να δουλέψουν λίγο τα ανθοπωλεία, τα ζαχαροπλαστεία και τα μαγαζιά με είδη δώρων (άσχετα βέβαια που κάθε χρόνο υποκύπτω κι εγώ στο κλίμα της ημέρας!).
...αλλά επειδή η αγάπη είναι τελικά ο πιο σημαντικός παράγοντας στην ζωή μας.
Αν δεν αγαπάς και αν δεν έχεις πάθος για αυτό που κάνεις (από μια σχέση μέχρι το επάγγελμα σου) τότε τίποτα δεν πάει παραπέρα.
Και δεν θα πώ το κλασσικό...αγάπησε τον εαυτό σου για να σε αγαπήσουν και οι άλλοι.
Εγώ συμφωνώ περισσότερο με το...μάθε να αγαπάς τους άλλους, και μέσα απο αυτούς θα αγαπήσεις και τον εαυτό σου.
Και είναι τόσο απλό το να δίνεις αγάπη...αρκεί βέβαια να έχεις και τα αποθέματα!!!
(αυτό το post το αφιερώνω με όλη μου την καρδιά στην πιο γλυκιά μάνα του κόσμου...
στην Γλυκερίτσα μου...που μου έχει δώσει αγάπη όχι για μια αλλά για 100 ζωές ακόμα)

No comments: